გადავწყვიტე გამომეყენებინა განმავითარებელი შეფასების სისტემა, რომელიც აკონტროლებს თითოეული მოსწავლის განვითარების დინამიკას და ხელს უწყობს სწავლის ხარისხის გაუმჯობესებას. გაოვიყენებ ისეთ საშუალებებს როგორიცაა : სიტყვიერი კომენტარი, რჩევა - დარიგება, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების სქემა და სხვა.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, მსჯელობს, ჯგუფურად თანამშრომლობს და ინფორმაციას იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება კარგი ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, მსჯელობს, ჯგუფურად არ თანამშრომლობს და ინფორმაციას იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება საშუალო ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, ნაწილობრივ მსჯელობს, ჯგუფურად ნაწწილობრივ თანამშრომლობს და ინფორმაციას სრულყოფილად ვერ იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება საშუალო ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, არ მსჯელობს, ჯგუფურად არ თანამშრომლობს და ინფორმაციას არ იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება დაბალი ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, მსჯელობს, ჯგუფურად თანამშრომლობს და ინფორმაციას იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება კარგი ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, მსჯელობს, ჯგუფურად არ თანამშრომლობს და ინფორმაციას იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება საშუალო ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, ნაწილობრივ მსჯელობს, ჯგუფურად ნაწწილობრივ თანამშრომლობს და ინფორმაციას სრულყოფილად ვერ იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება საშუალო ქულით.
თუ მოსწავლე ჩართული იყო პროექტში, არ მსჯელობს, ჯგუფურად არ თანამშრომლობს და ინფორმაციას არ იღებს ამ შემთხვევაში ფასდება დაბალი ქულით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий